zondag 12 november 2017

nieuwe challenge K&K

Hallo,

Een bijzondere goede morgen aan iedereen op het moment dat dit bericht geplaatst wordt verblijven we gezellig met ons team van K&K in een bungalow in Vlierden. Heerlijk een weekend bijkletsen en knutselen, en natuurlijk wordt er achter de schermen  al gewerkt aan een challenge kalender voor 2018!
Natuurlijk eerst een woordje van dank aan alle deelnemers die een mooie schudkaart of borduurkaart hebben ingezonden.
Maar nu even terug naar de reden van dit bericht er gaat weer een nieuwe challenge van start en deze keer zien we graag een kerstkaart met wit en/of kraft en niet in het vierkant of rechthoekig! Wit of kraft moet overheersen. Ik heb een rond kaartje gemaakt en een embossingfolder van SU gebruikt.
Dus ga gezellig aan de slag en doe met ons mee, want we hebben weer een mooie prijs. Deze keer beschikbaar gesteld door AnMaCreatief.
Mooie voorbeelden van de gastdesigners en het team vind je natuurlijk op ons blog.



 

Meedoen mag met twee kaarten en kan tot en met vrijdag 8 december 23.55 uur.

Ik wens jullie allemaal een fijne (knutsel) zondag.
Groetjes Hermien

5 opmerkingen:

Diny zei

Super kaartje Hermien!
Geniet van jullie weekend....GAAF hoor!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Oooh jullie zijn bij de Bikkels in Vlierden, ik heb veel gefietst in de Vlierden bossen, toen ik nog in Deurne woonde, mooi plekje. Je hebt een mooie kaart gemaakt voor de Challenge,het moet Kraft of wit zijn, maar je mag ook andere kleuren er bij gebruiken??
groetjes
Ans

Ela zei

Mooi strak in Kraft en wit! Ik ben al bezig met mijn kaartje voor de challenge..Groetjes Ela

Rosina zei

Heel mooi dit ronde CAS kaartje Hermien, leuke challenge weer...en het zal vast heel gezellig geweest zijn daar in Vlierden...

groetjes Rosina

Nelleke zei

Dat is echt even wat anders, ik ie dat je een ster gestempeld hebt. Leuk! Groetjes, Nelleke