dinsdag 29 augustus 2017

liftkaart

Hallo,

Deze keer een kaartje gemaakt met ingrediënten van de liftchallenge. Een super leuk blog en als het me lukt en ik de juiste spullen in huis  heb doe ik graag mee aan de challenges. Voor challenge #120 vragen ze een creatie met bloemen of andere afbeeldingen die je maakt m.b.v. vellum, watermark inkt en embossingpoeder. Dus aan de slag met vellum, inkt, stempels, embossingpoeder en de heattool.
En zo was mijn kaartje klaar voor mijn vriendin op haar verzoek maakte ik een kaartje voor een gouden huwelijksjubileum.


liftchallenge - challenge #120


Groetjes Hermien



8 opmerkingen:

GerJanne zei

Mooi zeg? Dat hèb je super gedaan!!
GerJanne

Ans Gilbert zei

Leuk Hermien!
je hebt een gave lift gemaakt,
groetjes,
Ans

karin zei

Mooi rustig kaartje Hermien.
groetjes,
Karin

karien zei

Mooi kaartje Hermien
Groetjes Karien

Nelleke zei

Leuk zeg! Hij staat ook nog op mijn lijstje, hopen dat het lukt. Groetjes, nelleke

Monique zei

Prachtig kaartje Hermien. Ik heb geen vellum in huis, dus doe deze keer niet mee ;-))
Liefs Monique

Cornelie zei

Mooie strakke uitvoering van de lift, dat geeft weer een heel andere uitstraling. Mooi gedaan, dank je wel voor het meedoen Hermien!

Sarah zei

Mooi. Stijlvol!