woensdag 13 januari 2016

Hoera zwemdiploma A!

Hallo

Het is wat rustig op mijn blog...
De inspiratie ontbreekt...
Maar ik ben toch aan de slag gegaan om een kaartje te maken voor Lieke zij gaat volgende week haar zwemdiploma A binnen halen en dat is toch wel een kaartje waard. Met het diploma op zak breekt voor haar de tijd aan dat ze mag gaan zwemmen zonder zwembandjes!
De oproep om Bas een kaartje te sturen leverde hem 2 mooie kaartjes op waar hij zeer vereerd mee was. Maandag krijgt hij voor de 3e keer nieuw gips, als het zo gaat als de afgelopen twee keer mag hij niet klagen hij heeft gelukkig geen pijn.


craftaddictionchallenge - een nieuw begin (zwemmen zonder bandjes!)
scrapbookstampsociety - anything goes
sweetstampin - flowers
creativemoments - anything goes

groetjes Hermien

22 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Hermien,
het is en heel leuke kaart! Deze Tilda doet het goed voor een zwemdiplomakaartje! Mooie kleurtjes ook!
Vanmiddag lukte het me ineens. Ik ging eigenlijk achter mijn tafel zitten om op te ruimen, zag iets en kreeg inspiratie. En dan dus geen ruimte op de tafel om te knutselen..zie je het voor je? Het is nog niet helemaal af, maar dat komt vrijdag dan wel. Morgen een leuke dag: werken, uit eten met twee vriendinnen en dan nog schouwburg! Top!
Lieve groetjes.
GerJanne

Bianca van Tilburg. zei

Super leuke kaart.
Liefs Bianca Dt-member ScrapbookStampSociety.

Kaija zei

Beautiful card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good Luck and Welcome again.Gr.Kaija Dt-member

carla zei

Een mooi kaartje Hermien.
Het zwemstertje zal hier wel heel blij mee zijn.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Hoi Hermien. Leuk kaartje heb gemaakt voor zwemdiploma A. Soms is het even wat minder. Komt vast wel weer. Succes. Groeten Trijntje

Corrie zei

Hoi Hermien.
Jij geen inspiratie en ik geen tijd, wat zonde eigenlijk hé, maar het komt wel weer hoor, wedden.
aan dit kaartje is het niet te zien hoor dat je geen inspiratie hebt, ik vind het een schatje.
Lieve groetjes,Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
soms lukt het even niet, maar deze is wel weer superleuk geworden, mooie kleurtjes ook,
groetjes,
Ans

Rosina zei

Heel lief kinderkaartje Hermien...die zal wel heel blij zijn met haar A diploma...en natuurlijk ook met die prachtige kaart...

groetjes Rosina

Anoniem zei

Super leuke kaart Hermien! De kleuren zijn zo mooi en de stempel is heel leuk :) Het is mij nog niet gelukt om een kaart voor jouw zoon te knutselen maar ik hoop dat het nog wel zal lukken. Ik wil hem wel heel graag een kaartje sturen :)
Groetjes Chantal

Irene zei

Een heel leuke kaart en een heel aparte draai aan het thema "nieuw begin" van onze challenge, leuk dat je er aan meedoet Hermien!

xx Ireen (CA-DT)

Misseke zei

Superleuke kaart is het geworden Hermien - leuk magnoliaatje heb je hiervoor gebruikt en je kaart is super.

Groetjes,
Misseke

KarinsArtScrap zei

wat een mooi kaartje Hermien
Gr Karin

Cass zei

Great card. Thanks for joining us at Sweet Stampin'
Cass xx

Cass zei

Great card. Thanks for joining us at Sweet Stampin'
Cass xx

Antoinette Voorn zei

Super schattig en leuk kaartje! Nu duimen dat er goed gezwommen gaat worden hihihi

Monique zei

Prachtig Hermien. Met zo'n kaartje gaat ze vast gauw voor B.
Liefs, Monique

Muuske zei

Super mooie kaart.En dat ze B maar gauw haalt.Dan moet je weer iets verzinnen voor B ha ha ha.Super dat het zo goed gaat met jullie zoon hoop dat het goed blijft gaan.Wens hem maar veel sterkte.groetjes Margo.

Renate zei

Je legt on goed in de watten vandaag, met deze leukerd.
Het halen van je A-diploma is dan ook een hele prestatie.
Je oproepje heb ik gemist en hier baal ik wel een beetje van, want toen ik een oproepje plaatste voor Iris was je één van de eerste die een kaartje voor haar maakte.
Volgens mij heeft iedere freubelaar wel eens last van een dipje. Hopelijk krijg je snel weer inspiratie, en kunnen we weer genieten van al je pracht en praal.

-xies- Renate.

Kreatief met Maria zei

Leuke kaart Hermien. Fijn dat het de goede kant op gaat met Bas.
Groetjes Maria

Rachel zei

Super cute card.
Thank you for sharing with us at Sweet Stampin this week, Wedgie xxx

mixamatoasties zei

Great card.

Thanks for sharing at Sweet Stampin'.

Susan

KarinsArtScrap zei

en
Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
Succes en hopelijk tot de volgende keer.

Groetjes Karin DT coördinator