dinsdag 8 september 2015

Liften...

Hallo,

Ik heb me er maar weer eens aan gewaagd...om een kaartje te liften. Ik zag de challenge van de liftchallenge voorbij komen in mijn leeslijst en dacht meteen daar kan ik wel wat mee!
Het is een heel eenvoudig kaartje geworden maar ik vind het zelf wel leuk geworden.
De achtergrond van stippen is gestempeld met de achterkant van een potlood, de gum wel te verstaan. Het zijn drie paars tinten die ik gebruikt heb maar dit is niet zo heel duidelijk te zien! De taart en de kleine stipjes zijn stempels van SU. Ben reuze benieuwd wat jullie van mijn gelift kaartje vinden.


Lift Challenge - challenge #91
Tuesdaytrowdown - anything goes

groetjes Hermien



16 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtig kaartje Hermien ...heel leuk die gestempelde stippen achtergrond in die zachte kleurtjes...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Ik vind hem super Hermien. Toen ik hem zag dacht ik precies hetzelfde. Heel gaaf om te liften en nu nog kiezen wat ik ga doen. De ideeën heb ik wel, nu nog de uitvoering. Jij bent lekker snel zeg!
Groetjes,
GerJanne

KarinsArtScrap zei

heel erg leuk gelift Hermien
Gr Karin

Aartje zei

Wat een leuke lift heb je ervan gemaakt. Creatief gedaan met het gummetje.
Groeten, Aartje

Corrie zei

Schattig van kleur en prachtig gelift Hermien.
Lieve groetjes,Corrie

Diny zei

Wat grappig gedaan met de achterkant van een potlood Hermien....zo krijg je de leukste resultaten!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
dat heb je leuk bedacht, je kaart met stipjes is heel erg mooi,
groetjes,
Ans

Monique zei

Hé Hermien,
wat een leuke kaart. Ik ga die challenge ook eens opzoeken. Kijken of het iets voor mij is.
Liefs Monique

Renate zei

het is zekersteweten een kei leuk kaartje geworden.
Lekker eenvoudig, niet te veel poespas. Ik hou er wel van.

-xies- Renate.

Giny zei

Dat heb je leuk gedaan Hermien.
Mooi geworden zo.

Lieve groet Giny

Ankie vd Polder zei

Wat een schatje met die mooie zachte kleurtjes. Groetjes, Ankie

Cornelie zei

Lekker fris van kleur, met het wit en paars tinten. Leuk ook dat je met een gum hebt gestempeld! Fijn dat je meedoet met de liftchallenge, dank je wel!

Misseke zei

Een superleuke liftkaart heb je ervan gemaakt Hermien - leukkkkk met die gestempelde gummetjes afdrukjes, leuk ideetje.
Groetjes,
Misseke

stempelfrida zei

Very nice colour combination! Thank you for joining the Tuesday Throwdown challenge. Creative regards from stempelfrida
http://stempelfrida.blogspot.de

Rachelle Olaridge zei

What a lovely and cute card. Love the details and colors. Thanks for your entry in our challenge at Tuesday Throwdown!

Susie Wusie zei

Een erg mooie kaart vind ik dit! Leuk gedaan!

Groetjes Suus