zondag 13 april 2014

een bloemengroet

Hallo,

Vandaag ben ik bezig geweest aan kaartje waarvan de stijl echt buiten mijn "comfortzone" ligt!
Ik heb een poging ondergaan om een vintage kaartje te maken. Bij anmacreatief loopt een challenge waarbij je je laat inspireren door een foto. De foto geeft een klassiek interieur weer en ik ben op de klassieke toer gegaan.  Zelf ben ik wel tevreden ben benieuwd wat jullie reacties zullen zijn. Daar komt ie dan...

 
Anmacreatief - inspiratiefoto
 
Groetjes Hermien
 


11 opmerkingen:

Cinderella zei

Mooie kaart Hermien
Liefs Cinderella

carla zei

Helemaal geslaagd in de opdracht Hermien.
Je kaartje is geweldig mooi en leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

Marleen zei

Dit is een heel mooie kaart Hermien, volgens mij ben je goed in het maken van gelijk welk type kaartjes en hoef je helemaal niet aan jezelf te twijfelen!
groetjes
Marleen

jolanda zei

hele leuke kaart

Anita Meijer zei

Ik vind hem prachtig geworden Hermien, het is een plaatje.
Liefs van Anita

Muuske zei

Is je goed gelukt.Prachtige kaart.groetjes Margo.

Kreatief met Maria zei

Het is goed gelukt Hermien, je hebt er iets moois van gemaakt.
Groetjes Maria

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Dat heb je mooi gedaan!! leuk plaatje, de swirls en het hart passen er prachtig bij..geslaagd..liefs Ans

Wil Frutsel zei

Schitterend kaartje Hermien, heel erg mooi gemaakt.
liefs Wilma

Plony zei

Je mag dan ook bést tevreden zijn ook hoor....ziet er supermooi uit. Leuk...buiten je comfortzone, daar houd ik wel van.
Groetjes van Plony

Helen zei

wat een mooi kaartje. Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen