zaterdag 22 maart 2014

taart en een kaart

Hallo,

Vanmorgen was ik al vroeg uit te veren want ik had vandaag een andere uitdaging dan een kaart....een taart. Degene die ook op Facebook zitten hebben de taart vandaag voorbij zien komen. En dit is niet zomaar een taart maar een taart met een verhaal. Blogvriendinnen die me al langer volgen hebben vast het verhaal van Phil wel eens gelezen, het dochtertje van vrienden. Twee jaar geleden hoorden we het vreselijke nieuws dat ze leukemie had, nu twee jaar later met up's en downs heeft ze afgelopen maandag haar laatste behandeling gehad en haar laatste kanjerkraal in ontvangst genomen. Morgen vieren we samen met haar familie en vrienden een feestje omdat de behandeling erop zit.
En voor dit feestje heb ik samen met hulp van mijn zus 5 taarten gemaakt, de taarten zijn in de kleur en vorm van de laatste kanjerkraal!


En na de taart dan nu over naar mijn kaart. Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn nichtje die gisteren haar vormsel heeft ontvangen. Een mooi fleurig kaartje in een mooie vorm!

Hobbyvision - bloemen
tilda's town - spring is in the air
knutsels en kadootjes - voorjaar
AnMaCreatief - voorjaar/lente/pasen
Groetjes Hermien

19 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende taart en ook nav deze gebeurtenis een prachtige kraal erbij en duimen dat het voor de rest goed zal gaan ! Je kaartje is een mooi en vrolijk freubelwerkje in leuke kleuren!

Claudia's kaartjes zei

Hoi Hermien,

Wauw, wat een mooie taart, zeker met het verhaal dat er achter schuilt. En nu maar duimen dat het voor de rest goed zal blijven gaan. Je kaartje is een beauty, echt prachtig.

grtjs
Claudia

Marianne zei

Ziet er toppie uit.
Liefs, Marianne

Kreatief met Maria zei

Je taart had ik al gezien op FB, mooi hoor.
Je kaartje is ook heel erg leuk, mooie kleuren.
Groetjes Hermien

Jolanda zei

knap gemaakt je taart & kaart:0)
grtz Jolanda

Misseke zei

Prachtige taart Hermien - super gedaan.
Je kaartje is helemaal toppie - supermooi!
Groetjes,
Misseke

Muuske zei

Prachtige taart.groetjes Margo.

Folkje zei

Wat een mooie taart en zeker voor deze dag, nu hopen dat het goed blijft gaan.

groetjes
Folkje

Louise zei

Very pretty , thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
hugs Louise

karin zei

Dat is zeker iets om te vieren met een mooie taart.
ook een heel lief kaartje dat je hebt gemaakt.
groetjes,
Karin

carla zei

Een prachtig initiatief om voor die bijzondere gelegenheid taart te bakken.
Ze ziet er mooi uit en is vast ook heel lekker.
Hopelijk blijft alles goed gaan en daar duimen we voor mee Hermien.
Het kaartje ook helemaal geweldig.
Superleuk in dit apart modelletje.
Groetjes,
Carla

Monique zei

Ziet er allemaal super uit! De redenen zijn dan toch ook een feestje waard!
Dank je wel voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
Lieve groetjes, Monique

Henriƫtte zei

Wat een mooie en speciale taart Epie.
Je kaart voor je nichtje is ook erg leuk geworden.

groetjes Henriƫtte

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Heb je echt 5 taarten gemaakt?? wat een klus..het ziet er wel super uit, zag hem inderdaad al op FB..Ook je kaartje voor het vormsel is mooi geworden, liefs Ans

Anita Meijer zei

Oh wat een geweldig mooi initiatief Hermien, en wat fijn dat ze haar laatste kraal heeft gekregen. Je kaart is ook prachtig net zoals je taart, top gedaan.
Liefs van Anita

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart schitterende taart, ik hoop dat het goed mag blijven gaan met de meid, en dat alle behandelingen ook goed aangeslagen zijn. En dan nu maar lekker proeven van de taart.
liefs Wilma

LAURA KANT zei

Een hele mooie taart en een pracht van een kaart, Hermien!

Hugs, Laura

Helen zei

Een lekkere taart (voor mij iets te zoet hoor met al die fondant) en een prachtig kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Heb je toevallig nog plannen om naar het creaweekend in Venray te gaan komend weekend? Zo ja, zie ik misschien daar. Groetjes, Helen

Ingrid Reyners zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor iemand die zijn vormsel doet, echt super! Echte voorjaarstinten heb je gebruikt. Ik vind het maar wat moeilijk om een kaartje te maken voor iemand die het vormsel doet, laatst was mijn nichtje ook aan de beurt om gevormd te worden, ik kan je zeggen dat heeft me toch heel wat denkwerk bezorgd, jouw is het prima gelukt. Fijn dat je mee doet met de challenge van Knutsels&Kadootjes. Groetjes, Ingrid.