woensdag 6 november 2013

rood en blauw...

Hallo,

Als eerste wil ik jullie danken voor de beterschapswensen ik voel me al wat beter maar ben nog niet helemaal fit, maar dat komt wel weer. In het weekend ben ik nog bezig geweest met een kerstkaartje wat verrassend. Ik heb een afdrukje van Momanning gebruikt deze keer die zijn toch ook altijd super leuk. Ik heb gewerkt met de kleuren rood en blauw en heb gewerkt volgens een recept van DSCC. En hieronder zien jullie dan het eindresultaat, ik kijk weer uit naar jullie reacties die blijven toch zo leuk om te lezen.

 
DSCC- recept- lint,taartrandje,swirl
Creapaleis - kerst
Scrapbookstampsociety - anything goes
Anmacreatief - kerst (2)
papertakeweekly - anything goes
 
Groetjes en tot de volgende post....

22 opmerkingen:

carla zei

Dat is ook weer een schoontje en de kleurencombinatie rood en blauw vind ik wel mooi bij elkaar passen.
Groetjes,
Carla

jackelien zei

Erg mooi gemaakt.
Leuk afdrukje.
Gr jackelien

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Wat een dotje..

Leuk dat je meedoet met onze challenge bij hobbyhome-hobbyartiekelen.

Lieve groetjes hanneke

Misseke zei

Prachtige kerstkaart Hermien - mooie kleurencombinatie en prachtig mooi samengesteld - een plaatje!

Groetjes,
Misseke

Muuske zei

Hoi Hermien,gelukkig voel je je al weer wat beter.En kom je met een schitterende kaart.Mooi afdrukje wat je gebruikt hebt.groetjes Margo.

Kaija zei


Super cute card, lovely stamp!
Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
Hope to see again:)
Greetings Kaija DT-member

Ans Gilbert zei

wat een prachtige kaart Hermien,mooie kleuren en een schattige digi..liefs van Ans

Lenie zei

wat een schattig kaartje.
groeten Lenie

karin zei

Heel leuk gemaakt Hermien.
groetjes,
Karin

Kreatief met Maria zei

Super mooi kaartje Hermien en een schattige stempel
Groetjes Maria

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van DSCC.
Groetjes van Jacqueline

Cindy zei

Wat een schatje Hermien, deze digi is ook zo leuk! Groetjes, Cindy

Marleen zei

heel mooi Hermien,een lief, schattig en vooral lenig meisje!
groetjes
Marleen

Corrie zei

Lief kaartje Hermien, snel verder opknappen meis.
Lieve groetjes,Corrie

Plony zei

Hij is schattig hoor Hermien en die stempels van Mo Manning zijn echt te gek. Welke je ook neemt......altijd mooi. Fijn dat je meedoet bij DSCC, liefs Plony.

Antoinette Voorn zei

Prachtig kaartje weer die je ons laat zien!

Helen zei

Had even gemist dat je niet fit was, hoop dat je je inmiddels beter voelt.
Je kaartje is weer een bjoetie. Ik moet zelf ook flink aan de slag, anders red ik het niet. Leuk dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Hermien en ik denk ook dat ik het gemist heb dat je ziek bent, beterschap meis.
Liefs van Anita

Joukje zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt!
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
Groetjes Joukje

lenny zei

Prachtig kaartje Hermien en beterschap gewenst
gr lenny

KarinsArtScrap zei

een lief en mooi kaartje Hermien.
Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

Groetjes Karin DT coördinator


Marcella zei

Wat een prachtige kaart .
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het Hobby Home Blog
Groetjes Marcella