zaterdag 21 september 2013

uitslag verjaardagscandy...

Hallo,

Hier ben ik dan eindelijk met de uitslag van de candy, wel een beetje vertraagd maar het is er eerder gewoon niet van gekomen. Ik heb de jongste op de bank gezet met een bakje met daarin de namen van iedereen die me een mooie verjaardagskaart gestuurd hebben. Nogmaals mijn hartelijk dank hiervoor want het is toch altijd leuk om post te ontvangen, en zeker zelfgemaakte kaartjes.
Daar gaan we dan....
 
  spannend wie zou het worden...


wat een lol het lijkt wel of hij zelf gewonnen heeft!
 
 
even voor de duidelijkheid LENIE is de winnaar
de candy komt naar je toe...Gefeliciteerd
(ps mail je even je adresgegevens?)
 
Groetjes en een fijn weekend

4 opmerkingen:

carla zei

Hermien fijn dat je zoveel kaartjes hebt mogen ontvangen. Altijd leuk en dan voel je je pas echt jarig.
Bedankt voor de kans om de candy te winnen.
Lenie gefeliciteerd.
Groetjes,
Carla

Anita Meijer zei

Kijk hem genieten zeg, zo leuk en lief, gefeliciteerd Lenie en Hermien bedankt voor deze kans.
Liefs van Anita

Muuske zei

Ja ja het lijkt wel of hij de prijs heeft.Proficiat voor Lenie.groetjes Margo.

Lenie zei

Oh wat een verrassing zeg, even op mijn blog en dan zie ik dat ik de candy heb gewonnen door jouw zoon.
wat fantastisch zeg en heel erg bedankt, zal je een mail sturen met mijn adres.
groeten Lenie