zondag 15 september 2013

40 jaar geleden...

Hallo,

Als eerste wil ik iedereen bedanken die me een verjaardagskaart heeft gestuurd voor de Candy. Ze zijn allemaal verschillend maar heel mooi. Ze staan hier mooi op de kast, kan het bezoek ze ook bewonderen.
Tja 40 jaar geleden stond ons wiegje klaar, en met ons bedoel ik mijn zus en ik. Een echte zus want ze is
5 minuten ouder dan mij. Vandaag vieren we dat we samen 80 zijn!
Voor deze toch wel speciale verjaardag hebben we een taart laten maken met een foto uit de oude doos, we zijn allebei helemaal weg van deze foto, zie ons daar nu zitten!
Weer een jaartje ouder maar ik weet zeker ook na de 40 is het leven goed...


Een fijne zondag en tot de volgende post...

12 opmerkingen:

carla zei

Mijn felicitaties voor jullie beide.
Maak er vandaag een hele mooie dag van.
Dit is toch iets bijzonder.
De foto is geweldig mooi Hermien.
Hou die maar goed bij.
Dikke verjaardagzoenen van mij

Carla

Cinderella zei

Goedemorgen Hermien,
Van harte Gefeliciteerd met je verjaardag en
maak er een geweldig leuke dag van ook voor je zus natuurlijk.
Liefs Cinderella

Kreatief met Maria zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en ook voor je zus. Maak er een mooie dag van. De foto is schattig!

Nelleke zei

Gefeliciteerd en wat fijn dat jullie dit samen kunnen vieren! Geniet ervan. Groetjes, Nelleke

jolanda zei

gefeliciteerd en fijne dag toegewenst

karin zei

Gefeliciteerd Hermien !
groetjes,
Karin

Corrie zei

Van Harte gefeliciteerd Hermien, nog veel gezonde jaren.Met veel freubel plezier.
Lieve groetjes,Corrie

Anita Meijer zei

Hieper de piep hoera gefeliciteerd met je verjaardag Hermien en mijn kaartje is pas gisteren op de bus gegaan omdat ik er eventjes niet aan gedacht had dat er natuurlijk op zondag helemaal geen postbode langs komt, maar goed dan weet je dat die er nog aankomt. Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt en wat een lieve foto van jouw en je zus.
Liefs van Anita

Muuske zei

Proficiat Hermien en ook voor je Zus de felicitaties . Maak er een super gezellige dag van.groetjes Margo.

Marleen zei

Nogmaals een dikke proficiat me je(jullie)verjaardag,de dag is bijna voorbij maar genieten van het leven moet je dag na dag doen.
Mijn kaartje zal door omstandigheden morgen maar vertrekken en zal dus veel te laat toekomen dus feest maar lekker verder dan ben ik misschien nog op tijd.
Drie kusjes vliegen naar je toe!
Marleen

Lenie zei

Nog van harte gefeliciteerd en wat een schattig foto.
groeten Lenie

Eret zei

Happy belated birthday, Hermien. You and your sister are adorable on this photo.
Eret x