woensdag 15 mei 2013

workshop kaartje

Hallo,

Gister heb ik een workshop gevolgd bij Christa. Het was een gezellige, leerzame dag. Er werden natuurlijk volop tips aan elkaar  uitgewisseld. Samen met nog 3 andere dames ging ik aan het kleuren. Ik had gekozen om te werken met distress inkt iets wat ik nog niet eerder heb gedaan. Vol goede moed begon ik aan deze "klus" maar net zoals bij andere kleurtechnieken is ook hier de regel:
oefenen, oefenen en nog eens oefenen!
Maar met hier en daar wat hulp en aanwijzingen van Christa is het me gelukt.
Voor een eerste keer ben ik zelf dik tevreden en is het een heel mooi kaartje geworden.
Dit kaartje wil ik dan ook zeker aan enkele challenges mee laten doen:
besties challenge - monochrome
GE-WE Hobbychallenge - vlinders
papermake up stamps - great outdoors
thepapershelter - anything goes


Groetjes en tot de volgende keer maar weer...

18 opmerkingen:

carla zei

Hoi Hermien,

Ik heb je kaartje eens aangeklikt zodat ik het wat beter kon bestuderen.
Prachtig gedaan zeg en dat voor een eerste keer distressen. Je gaat dat vast nog meer doen, toch?
De stikseltjes zorgen voor een supermooie afwerking. Doe je die met de hand? en hoe krijg je ze dan zo perfect naast elkaar?
Het stempeltje is dan ook zeer geschikt voor ons thema bij PMS. Super bedankt voor je hele mooie bijdrage.
Groetjes,
Carla

jolanda zei

super mooi kaartje.
Wou dat het kleuren me net zo goed wou lukken als jouw.
Ik krijg het nml. niet voor elkaar om op deze wijze te kleuren.
Bij mij wordt alles helder van kleur.

Nelleke zei

Wat mooi gekleurd! En dat voor de eerste keer, doe ik je niet na. Door de vorm is de kaart heel mooi en bijzonder herordenen. Groetjes, Nelleke

Corrie zei

Hallo Hermien, wauw je hebt je best gedaan zeg, wat een prachtige kaart, ook héél mooi gekleurd, je hebt de workshop dus niet voor niets gedaan. echt mooi gemaakt.
Lieve groetjes, Corrie

Ilonka zei

Wat een beeldschoon kaartje

Groetjes Ilonka

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Leuk, als je zoveel leert op een workshop, je kaartje is prachtig en..heel mooi ingekleurd..
Liefs van Ans

Muuske zei

Prachtige kaart en voor de eerste keer super gekleurd.groetjes Margo.

Hermien zei

Ja, leuk hè zo'n gestikte rand, niet met de hand maar met de naaimachine!

Anita Meijer zei

Wauw Hermien wat is je kaart supermooi geworden en zo mooi ingekleurd, ik vind het een toppertje, heel mooi gedaan.
Liefs van Anita

Cindy zei

Hoi Hermien, het is een plaatje, echt prachtig ingekleurd! Groetjes, Cindy

Nicolchen zei

Your creation is simply gorgeous :0)))

Thanks for joining us at the My Besties Challenge ;0)

Hugs Nicole

Ans S. zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt en het afdrukje is heel mooi ingekleurd en dat voor de eerste keer met distress inkt.

Groetjes Ans

Christa zei

Hoi Hermien , ik vond het erg gezellig afgelopen dinsdag tijdens de workshop. Ik ben blij dat ik je wat tips heb kunnen geven vwb. het inkleuren met distress inkt. En het advies is idd. oefenen , oefenen en nog eens oefenen !! Maar voor een 1e keer is het echt super goed gelukt. Je kaart ziet er prachtig uit. Succes met de challenges. Tot een volgende keer. Creatieve groetjes van Christa.

LAURA KANT zei

Het is een prachtkaartje geworden, Hermien! Heel mooi ingekleurd!

Hugs, Laura

Debs zei

Lovely card, thank you for joining us at The Paper Shelter's Anything goes challenge.
Hugs Debs

Sheryl zei

This is amazing! Your colouring and embellishments show case the image perfectly. Great to have you with us at THE PAPER SHELTER this week. Hugs Sheryl xx

Rina zei

Just beautiful...so much to see and love! WOW!

Thanks for joining us at the Besties Challenge Blog... DT Rina

Yvonne zei

Prachtige kaart!
Bedankt voor het meedoen aan de Ge-We Challenge!
Groetjeszz,
Yvonne