woensdag 20 maart 2013

je bent jarig...

Hallo,

Gisteravond had ik voor mijn werk een overvaltraining...het was droog dus ik dacht laat ik sportief doen
ik ga op het fietsje. Na afloop loop ik vol goede moed richting mijn fiets..wat denk je fiets weg.
Dat is toch lekker dat er mensen zijn die denken dat ze mijn fiets harder nodig hebben als ik...na thuiskomst nog effe de auto gepakt en een rondje door het centrum gereden maar dat was natuurlijk ook zonde van de benzine! Die zien we niet meer terug...op zoek naar een andere fiets vrees ik!
Maar genoeg gemopperd  over naar mijn kaartje wat ik van de week gemaakt heb.
Het is een verjaardagskaartje geworden met wat zachte voorjaarskleurtjes, het papier is van de action en het afdrukje van magnolia. Dit kaartje doet mee aan de volgende challenge's:
nederlandse kaarten uitdaging : kaartje met een sketch
dutch magnolia chickies : feest
the paper shelter : let it be spring
papermakeupstamps : pastels          


tot een volgende keer maar weer...


Groetjes Hermien

15 opmerkingen:

Nelleke zei

Ik kan me voorstellen dat je daar van baalt, mensen moeten van je spullen afblijven. Het was dus een letterlijk uitgevoerd. Een overval op je fiets! Je kaart ziet er schitterend uit, lieve kleuren ook. Groetjes, Nelleke

carla zei

Is het in Nederland ook al zo'n diefstallenplaag?
Van ons zijn er ook al wat fietsen gestolen, zelfs met dubbel slot erop. Vreselijk dat ze je zoiets kunnen aandoen. Ik denk dat er maar weinig hoop is dat je die nog terug ziet Hermien.
Jammer van de fiets, maar het kaartje heb je geweldig mooi gemaakt. Je pastelkleurtjes zijn prachtig gecombineerd. Bedankt voor je trouwe deelname bij Paper Makeup Stamps.
Groetjes,
Carla

karin zei

Je kaartje is heel mooi Hermien.
En over die fietsendiefstal kan ik ook meepraten, een jaar geleden hier ook pleite die van mij. Ook met dubbel slot erop. Die zie je nooit meer terug. Gooien ze op een kar of in een bus en rijden gelijk het land uit.
gr.
Karin

Ilonka zei

Hoi Hermien, wat een mooie creatie, Prachtig !!

Groetjes Ilonka

Anita Meijer zei

Hé wat balen van je fiets Hermien, maar je weet nooit want mijn fiets is vorig jaar zomer ook gestolen voor ons huis en wat denk je zaterdag heeft Dani hem weer terug gevonden, wat een stunt is dat hé, dus wie weet ..... Je kaartje is weer een toppertje.
Liefs van Anita

Plony zei

Lief kaartje Hermien, leuk gedaan.Die fietsendief heeft je wel echt overvallen zeg......jammer dat je hem niet gezien hebt dan had je je training in praktijk kunnen brengen.....
Dankjewel voor je deelname bij DMCC en succes met de challenge.
Liefs Plony.

Merkkari zei

Hi Hermien! I love your layout and you have truly managed to get the spring feeling in your card! :)Thanks for playing with us at The Paper Shelter Challenge! Hugs, Merkkari

jolanda zei

prachtige kaart

inge zei

Een schitterende kaart Hermien, gezellig dat je weer meedoet bij NKU.

Groetjes Inge

Liesbeth zei

Mooi gemaakt Hermien, en wat zonde van je fiets, dat zijn toch altijd vervelende dingen na zo'n trainingsavond.
Bedankt voor je deelname bij de NKU.
groetjes Liesbeth

LAURA KANT zei

Een hele leuke verjaardagskaart, Hermien! Hopelijk krijg je je fiets nog terug!

Hugs, Laura

Judith Slegers zei

mooie kaart zeg, en wat jammer van je fiets!
Bedankt dat je meedoet aan NKU.
Groeten Judith

Marianne zei

Ik vind je kaart prachtig.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
Lieve groetjes Marianne

miriam zei

mooi lief kaartje,heel leuk gedaan

dank je wel voor je deelname aan dmcc
gr miriam

Anneke. zei

Prachtige kaart in lieve kleurtjes!
Leuk dat je mee doet bij de DMCC.
Fijne paasdagen.
Groetjes Anneke.